<body>

♥ Saturday, August 4, 2012♥






Hello. Im back. I miss my blok. lama sudah saya tidak update. ok. now. saya akan mengaktifkan semula. dan kalau rajin, akan saya post something. hehe. Masih Ramadhan kan sekarang. hehe. Time2 Ramadhan macam nie, tiba-tiba teringat kenangan time di Matrik dulu. 1st time ikut roomate puasa sama. yeah. Sahur Sahur. Bangun jam 3 pagi. Ok. Bila lagi mau rasa macam tu kan. 



Round Round Bazar. BAZAR ??? paling lah saya tidak boleh lupa yang itu. Asal Bazar, confirm lah makanan. Time kat Matrik lah saya kuat makan sana. Lol. ==' Ok. pasal bazar. Kami round round bazar sampai lah mau dekat buka puasa baru balik dorm. Kebosanan sudah itu orang yang menjual-jual tengok kami. haha. Saya rindu mau makan ayam. Ayam apa itu ?? Lupa sudah apa nama nya. XD. Bukan Ayam dara yang selalu digilai oleh student sana. lol. If only I can go there again. Confirm, tambah pokai lagi sayaa.



Ok. now. Buka Puasa untuk semua students and lectures. Ini lah paling best. Yeah. Walaupun saya non-muslim, tapi saya enjoy ikut puasa sama. 1st time owkei. Tengok album, Nampak nie.   














































SALAM  RAMADHAN  EVERYONE.









I RANTED @ 8:12 AM