<body>

♥ Sunday, May 15, 2011♥





Saya wira wirawati negara. Kini masa saya berjaya. Saya sahut cabaran berderas seiringan. Saya pasti mencapai wawasan. Saya sahut cabaran bersama bergandingan. Berkhidmat untuk negara. Malaysia !!!! =='




lol. Orang lain pergi melaporkan diri tadi pagi jam 9.30. But I dont care okey. Yeah. I know hari nie sepatutnya PLKN kump 2 start sudah. But I didnt go. Apa ?? Suka hati saya lah mau pergi kaa takk. Kau nak Saman saya kaa apa. Ada ku Kesahh arhhhhhh ???? Itulah. Sapa suruh kau pilih masuk PLKN. Kalau kau bagi saya masuk kump 1 okey, saya terima. Tapi kump 2 jangan harap lah. lol again. Blekkkk





Actually, PLKN terpaksa Tunda. I am the 1 who want 2 delay it.. Sedangkan my parents pun suruh saya tunda. So ?? Want or not ?? I have 2. Why the because ?? Because of my Study. Yeahh After this im going 2 Labuan. soon. 1 more week 2 go. Kalau setakat 5 hari jak kat PLKN tu. Buang masa saja. Lagipun Urusan Matrik tu belum lagi siap. and after this maybe next year or next next year or next next next year or whatever the year is, that stupid Plkn still want 2 call me 2 go for berkhidmat. Naaaa. Saya tetap akan jadi askar. Ohmennn :'( Ouhyaaa About what I said just now, just forget it okey.. Tak sanggup saya kena Saman. Haha





and btw Gud Luck for PLKN kump 2 siri 8/2011

















I RANTED @ 5:51 AM