<body>

♥ Wednesday, April 27, 2011♥

Okey. Finally Streamyx back 2 normal. And I can update my bloggie. yeehaaa. Okey. hari nie bersamaan dengan hari Khamis, tiba-tiba bangun awal. Saya bangun dari jam 4.30am lagi. Saya bangun awal pagi. disebabkan 1 perkara saja. Last night tanggal 27 May kan. so time last night tu tiba-tiba teringat hari nie. HARI nie ?? yeah Hari nie. 28 May 2011. Hari yang dinanti-nanti kan. Semakan untuk matrikulasi.


Sebelum SPM 2010 bermula, Saya beria-ia mau sangat masuk Matrik. Sebelum tu juga Setengah mati buat ulang kaji ADD MATH. Antara subject yang jarang-jarang mau lulus. Bukan jarang. Hampir selalu. Pernah juga lulus lah tapi 2 kali saja. Lulus pun nyawa2 ikan. dapat 40++. Bukan senang mau dapat E nie. haha. Selepas add math berakhir dan SPM pun berakhir, saya balik-balik terfikir, Layakkah saya masuk ?? ADD MATH pun mau mampus jawab soalan. Selepas saja ambil result SPM. terus tengok subject ADD MATH. OMGADDD. Biar betul saya dapat C++ . SYukur. Thanks cikgu S sebab banyak memberikan tunjuk ajar di sekolah sama tuition.


About Matriculation ?? Yelah. Sapa yang taknak kan ? Mesti banyak yang nak sangat masuk kan. Program ini hanya 1 tahun. Then terus direct pergi Degree. Itupun Kalau Pointer kat Matrik Dah cukup bagus. Kalau tidak ?? Okey inilah masalahnya. Selepas saja baca pasal Matrik. tiba-tiba terfikir. Bolehka saya ambil tu ?? Masalahnya saya tak berani ambil risiko. Kalau ikutkan Form 6 lagi laku berbanding Matrik. Tapi Form 6 lebih susah berbanding Matrik. Matrik pun susah juga.


Matrikulasi sudah dapat jawapan nya. Tapi saya tak pasti sama ada itu pilihan tepat atau pun tak. n Sekarang ?? Masih lagi menunggu panggilan dari UPU and SPA . SPA ??? Saya tahu. Bukan minat ku. Tapi minat belakang cerita. Back 2 the Matrikulasi. ????????????? Tengok bawah. Just Copy and paste saja.



KEPUTUSAN PENEMPATAN CALON
PROGRAM MATRIKULASI KPM SESI 2011/2012


Makluman.

  • Anda membuat semakan menggunakan No Kad pengenalan 93**********

Tahniah! Anda telah ditawarkan ke Program Matrikulasi,
Kementerian Pelajaran Malaysia
NamaEVALEENA VIONA PATRICK
No Kad Pengenalan93**********
No MatrikMA1115517087
Program PengajianPROGRAM SATU TAHUN
KursusM003-PERAKAUNAN
Nama KolejKOLEJ MATRIKULASI LABUAN-KML
Tarikh Mendaftar23 MEI 2011




Sila Hubungi Talian Bantuan di 03-8884 4083 Bahagian Matrikulasi Kementerian Pelajaran Malaysia (8.30 pagi - 4.30 petang hari bekerja) atau hubungi kolej yang ditawarkan jika ada sebarang kemusykilan.

Sila berhubung terus dengan kolej pengajian tentang urusan pendaftaran dan lain-lain.


Yuran Pendaftaran.

1. Program Satu Tahun

- Sains/Teknikal - RM 425.00

- Perakaunan - RM 375.00


2. Program Dua Tahun

- RM 425.00 (tahun pertama)

- RM 215.00 (tahun kedua)


3. Program Satu Tahun di Kolej MARA
- Sains - RM 480.00

- Perakaunan - RM 500.00









I RANTED @ 4:01 PM