<body>

♥ Monday, April 4, 2011♥


Hello Webcam. Muka-muka kebosanan. =='



Ouh Hello Readers. now. bulan April. Lama lagi kaa bulan May ?? so. I have 2 wait for another 1 month to continue my study. Damn. I am so fucking boring at here. Nothing 2 do. Mau kerja ?? but nobody want 2 fetch me. yeah saya tahu. Saya sudah ada licence P. Tapi ada licence pun tiada guna juga. bukan tiada kereta. kereta tu memang ada. Tapi saya terlampau lah dicontrol. mau drive pun susah. Still belum ada kebebasan. =='




Me : Daddy, biarlah saya drive dy. Boleh juga saya drive tu.

Dad : Nanti lh. Kau belum lagi okey tu. Nanti kau langgar kereta orangl. Susah lagi

Me : hee naaa. Tidak juga tu bha dy. Boleh tu saya drive. Drive slow-slow lah.

Dad : Tunggu 1 bulan lah dulu. mau tengok kau drive dulu

Me : -_________________________________________-





OKey. Forget about it. Saya buat kerja sendiri di rumah saja lah kan kan. Kalau dulu time sebelum SPM. balik-balik minta cepat-cepat habis sekolah. but now ?? I really really want 2 go 2 school. Kerja ku di rumah ??



  • 1st. online. Memang kerja ku selalu online berjam-jam. Macam buduh depan lappy. online apa ? online facebook. online bloggie. online twitter. online tumblr. online youtube.
  • 2nd. listening 2 music. Kalau boleh mau saja saya menari untuk elakkan kebosanan tapi masalahnya tak pandai saya menari. jadi. layan lagu kpop saja lah. pasal kpop ?? memang sudah menjadi kegilaan ku sejak form 4. semuanya disebabkan kawan saya yang telah memperkenalkannya kepada ku. Thanks Phin, kau buat saya gila sama korea sudah.
  • 3rd baca novel. dari bulan January sampai lah sekarang. Entah berapa novel sudah saya baca tu. Asal jak habis baca 1 novel, terus mau minta beli novel lagi. Kelmarin punya kelmarin pun baru jak beli novel. hehe.
  • 4th. Aktiviti harian ku selalu. apa tu ?? Tengok tv. Tapi kadang-kadang tiada cerita best. Semua nya ulang-ulang saja. Tengok Hagemaru lah mari. =='
  • 5th. Makan sudah semestinya. Kalau tiada buat apa-apa. naa. start sudah lah tu pergi buka peti sejuk kat dapur. Cari makanan. Tapi kadang-kadang tu kawal diet. Nanti jadi chubby saya. haha lol.
  • 6th. Tidur ?? Saya tak kuat tidur kalau time petang-petang. biasanya tidur malam jak jam 10 or 11pm. then bangun jam 8pagi. Orang cakap "Anak dara tak Bagus Bangun lambat"
  • 7th. Suri rumah sepanjang masa. Ini lah kerja yang paling saya tak suka. Mammy balik-balik suruh menyapu and belajar memasak itu ini. Saya pandai memasak sudah bha tapi bukan semualah. and start sudah mau belajar berdikari sendiri. yeahh. Sebelum nie saya belum pandai berdikari. Semua nya mau mengharap orang. Adeii. Time habis jak SPM tu. Mammy terus suruh saya belajar berdikari. and now. Saya dah mula pandai berdikari sendiri. ^_^




Okey itu saja lah. Ouhya. Perasan kaa yang kotak-kotak di atas nie. Baru belajar mau buat tue. hehe. Simple saja. Last. AKU BOSANNNNNNNNNN Bahhh















I RANTED @ 11:22 PM