<body>

♥ Monday, March 28, 2011♥


Friends. Pic at school. lol

|
|
|
|
Seriously. Saya mau balik pergi zaman sekolah menengah. Saya mau masuk balik pergi form 1. can I ?????? lol. form 5 pun jadilah. Banyak kenangan yang tak boleh dilupakan terutamanya time form 3 and form 5. I cant forget that moment.
|
.
|
.
Time pergi sekolah ambil result. tiba-tiba teringat balik zaman sekolah. Ok pasal result. Dapat a, b n c. Syukur dapat semua credit walaupun tidak puas hati. yesterday, pergi sekolah balik untuk mengurus sijil LCCI. so sempat lagi untuk imbas kembali sewaktu begelar pelajar kat Dominic
|
.
|
'
  • Saya rindu kelas perakaunan
  • Saya rindu adik-adik petang yang selalu panggil saya. haha
  • Saya rindu time kelas add math selalu turun petang
  • Saya rindu makan mi sup and milo peng time tak balik rumah terutamanya ada kelas add math
  • Saya rindu main futsal time Pendidikan Jasmani. Tapi saya time tu macam ******.lol
  • Saya rindu bertugas sebagai seorang Pengawas Pusat Sumber. Tapi kadang-kadang malas bertugas. Macam orang bodoh jak kat dalam Pusat Sumber
  • Saya rindu kena buli selalu =='
  • Saya rindu buat karangan Bahasa Melayu panjang-panjang. Tapi time tu balik-balik minta cepat-cepat habis masa. haha. tak suka buat karangan bha time tu
  • Saya rindu belajar Math. antara subject yang menjadi kegilaan ku sejak sekolah rendah lagi. I love counting.
  • Saya rindu belajar Sejarah. yeah saya tau saya paling benci sejarah and antara subject yang saya lemah. Asal jak exam, mesti sejarah dapat 40+ . Langsung tak pernah dapat credit. Saya tiba-tiba rindu sejarah disebabkan sejarah SPM ku dapat B. haha.tak disangka
  • Saya rindu kawan-kawan yang selalu kasih kena cikgu j . kalau cikgu j ajar, lansung tak masuk otak. Mengajar pun tiru bulat-bulat kat buku jak. lansung tak di kasih terang satu persatu. cikgu j nie pandai mengajar ke takk ????
  • Saya rindu time kelas Bahasa Inggeris. Teacher C sangat-sangatlah spotting. Kami langsung tak boring dengan teacher .
  • Saya rindu perkataan nie "Biar tak pandai, tapi Rajinnnnnnnnnnn" Cikgu S selalu sebut banyak kali time Pendidikan Moral.
  • Saya rindu pondok biru.
  • Saya rindu pergi sekolah ada kokurikulum time hari Sabtu
  • Saya rindu time Persatuan Bulan Sabit Merah. Kadang-kadang saya selalu jadi mangsa. =='
  • Saya rindu time English languange Society. Banyak aktiviti yang dibuat. ELS are the best.
  • Saya rindu ambil anugerah time MPAKP. lol
  • Saya rindu makmal sekolah
  • Saya rindu tengok gelagat kawan-kawan kelas
  • Saya rindu time mau pergi Lembah Danum. Lembah Danum antara tempat yang tak boleh dilupakan. Banyak kenangan kat sana bersama-sama dengan kawan kelas terutamanya panjat pokok yang paling tinggi. lol. =='. Kelas kami jak yang pergi. hehe.
  • Saya rindu menjadi senior kat Dominic.
|
.
|
.

Saya rindu semua pasal sekolah. Kalau boleh, saya mau masa diputar balik.Boleh ??

|
.
|
.
|
.
|
.
|
.
|
.



I RANTED @ 7:33 PM