<body>

♥ Thursday, January 6, 2011♥




Tambah saya sakit hati. Tengok tarikh-tarikh PLKN untuk kumpulan 2 and 3. Time bosan-bosan duduk di rumah menghadap komputer 24 jam dengan bangganya saya pergi link nie
PLKN . And then tengok bahagian Pengumuman. Ouh shit. 1 Mei 2011 baru kumpulan 2 berkhidmat. And 10 Sept baru kumpulan 3 start. Time tu semua pelajar lepasan SPM untuk tahun nie pergi sambung STUDY sudah buduhhhhhhhhhhhhhhhh. Naaa. ketinggalan lah saya di belakang nie.



WTF ??? Time mau pergi sambung study, PLKN memanggil sudah. And yeahhh. I Know. PLKN boleh di kasih tunda2. tapi sama juga bohongnya. Di hari lain, kau tetap panggil aku untuk masuk sana juga. Haizz. Kenapalah kau tidak suruh saya masuk kumpulan 1 saja. Senang sikit. 3 bulan duduk-duduk di rumah sambil online, sambil tengok Tv, sambil tidur lama-lama. Kan Bagus kau suruh saya pergi berkhidmat sekarang.



Sudah lah saya tidak suka PLKN gara-gara pilih saya masuk pergi sana. Sekarang Kau tambah lagi kasih kebencian saya. Fine. I hate you Moronnnn. `PLKN suck. =='
2011 is the worst year in my life. I hope 2011 will ganna End faster.






T.T
|
|
|
|
|
|



I RANTED @ 12:51 AM